Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez

- 08-09-2011
Turystyka stomatologiczna jest motorem napędowym wzrostu zysków branży dentystycznej. Polska Izba Gospodarcza Turystyki Medycznej oszacowała, że rodzimi stomatolodzy zarobią w 2011 r. nawet 780 mln zł dzięki temu, że ich gabinety będą odwiedzać zagraniczni pacjenci. Szacunki wskazują na 10 procentowy wzrost zysku branży.
Polska stomatologia nie odstaje od zachodniej ani standardem, ani jakością oferowanych usług. Różni się za to zdecydowanie cenami. Doceniają to pacjenci z zagranicy, którzy mogą leczyć zęby w naszym kraju o ok. 60 proc. taniej niż u siebie. Napływ turystów stomatologicznych związany jest też ze spadkiem wysokości wynagrodzeń w Danii, Wielkiej Brytanii czy w Niemczech.
Izba Gospodarcza Turystyki Medycznej wspomaga rozwój polskiej stomatologii, prowadząc kampanię „Treatment in Poland“. Celem inicjatywy jest przyciągnięcie turystów medycznych z Unii Europejskiej do leczenia zębów w naszym kraju. Na promocji rodzimej stomatologii korzystają nie tylko dentyści – rozwija się też branża hotelarska i gastronomiczna.
Źródło: „Dziennik Gazeta Prawna”