Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 08-05-2025
Trwanie przy anachronicznej stronie internetowej jest dużym błędem. Przede wszystkim dlatego, że przestarzałe witryny gabinetów stomatologicznych w internecie są mało inspirujące, nie angażują odwiedzających ich pacjentów bądź potencjalnych pacjentów i bywają mało responsywne.
Żyjemy w świecie biznesowym, w którym wygrywa najbardziej konkurencyjny. Coraz więcej osób szuka też ofert leczenia stomatologicznego w internecie. Wymaga przy tym od dentystów i pozostałych członków zespołu coraz lepszych umiejętności i doskonalszych kompetencji. Jeśli wymagający pacjent/potencjalny pacjent, wiedzący, czego szuka i czego oczekuje, trafi na przestarzałą witrynę internetową, która odpowiednio nie zaprezentuje profesjonalizmu dentysty i zespołu ani nie pokaże wysokospecjalistycznego wyposażenia gabinetu, istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie tylko nie wróci na ponowne odwiedziny na stronę, ale podzieli się niepochlebną opinią z innymi. To z kolei może przełożyć się na spadek zainteresowania ofertą gabinetu i – ostatecznie – na niższe dochody kliniki.