Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez

- 19-12-2024
Współcześni pacjenci patrzą na kontakt ze stomatologiem jak na kontakt z dostawcą usług – mają głęboką świadomość tego, że szczególnie na rynku prywatnym są ich konsumentami. Są też dobrze poinformowani, wymagają aktywnego uczestnictwa w podejmowaniu decyzji dotyczących opieki i chętnie angażują różnych dostawców opieki stomatologicznej w celu zaspokojenia własnych zróżnicowanych potrzeb.
Cyfryzacja życia, a także zmieniające się wraz z pokoleniami wartości i postawy powodują, że pacjenci poszukują obecnie dentystów, którzy będą spełniać określone wymogi. Z literatury naukowej wynika, że istnieje zapotrzebowanie na specjalistów, którzy będą oferować:
-
natychmiastową realizację rozmaitych usług stomatologicznych dzięki kompleksowym cyfrowym przepływom pracy w praktyce stomatologicznej i bogatemu doświadczeniu zawodowemu;
-
spersonalizowane podejście do opieki, dostosowane do indywidualnych potrzeb i doświadczeń pacjentów;
-
różnorodny zakres metod komunikacji między gabinetem a pacjentem, w tym elastyczny harmonogram wizyt i możliwość zmiany terminów;
-
cyfrowe informacje i narzędzia edukacyjne, dostosowane do współczesnych pacjentów, którzy chcą podejmować świadome decyzje zdrowotne.