Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Dobra komunikacja z pacjentem – lokomotywa biznesu dentysty
  • 11-01-2023
 

 

 

 

 

Dobrej komunikacji trzeba się nauczyć, dlatego warto korzystać z organizowanych warsztatów podnoszących umiejętności w tym zakresie i traktować to jako inwestycję w osiąganie lepszych biznesowych wyników. Bo dobra komunikacja w stomatologii umożliwia nie tylko przekazanie ważnych informacji przez członków zespołu stomatologicznego pacjentowi, ale również zabezpiecza interesy dentystów. Pacjent dobrze poinformowany udziela bowiem świadomej zgody na leczenie, a to z kolei – pośrednio – zmniejsza ryzyko przegranej stomatologa w ewentualnej batalii sądowej z pacjentem.

Dobra komunikacja między dentystą a pacjentem jest również istotna z biznesowego punktu widzenia, ponieważ pomaga budować dobrą wolę gabinetu lub kliniki stomatologicznej. Praktyka pokazuje, że jeśli pacjenci są zadowoleni, chętniej rekomendują dentystę lub lecznicę innym, a to prowadzi do rozwoju podmiotu stomatologicznego i jego sukcesu na rynku.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS