Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez

- 11-01-2023
Dobrej komunikacji trzeba się nauczyć, dlatego warto korzystać z organizowanych warsztatów podnoszących umiejętności w tym zakresie i traktować to jako inwestycję w osiąganie lepszych biznesowych wyników. Bo dobra komunikacja w stomatologii umożliwia nie tylko przekazanie ważnych informacji przez członków zespołu stomatologicznego pacjentowi, ale również zabezpiecza interesy dentystów. Pacjent dobrze poinformowany udziela bowiem świadomej zgody na leczenie, a to z kolei – pośrednio – zmniejsza ryzyko przegranej stomatologa w ewentualnej batalii sądowej z pacjentem.
Dobra komunikacja między dentystą a pacjentem jest również istotna z biznesowego punktu widzenia, ponieważ pomaga budować dobrą wolę gabinetu lub kliniki stomatologicznej. Praktyka pokazuje, że jeśli pacjenci są zadowoleni, chętniej rekomendują dentystę lub lecznicę innym, a to prowadzi do rozwoju podmiotu stomatologicznego i jego sukcesu na rynku.