Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez

- 22-06-2012
Praca specjalistów w branży stomatologicznej pochłania sporo czasu. Podobnie jak ustawiczne kształcenie się. Pomimo szczerych chęci nie zawsze stomatolog czy technik dentystyczny znajdą wystarczająco dużo czasu na przeglądnięcie wszystkich interesujących ofert lub staranne przeczesanie internetu w poszukiwaniu optymalnie dopasowanego sprzętu czy też szkolenia. Dlatego warto przyjrzeć się możliwościom, jakie oferuje współpraca z portalami internetowymi. Z poziomu zwykłego użytkownika można w nich znaleźć dane na temat sprzętu, serwisów naprawczych czy producentów oraz ofertę szkoleń. Ale można też pójść o krok dalej i rozpocząć bliższą współpracę, zlecając np. przygotowanie ofert wybranego asortymentu, zyskać kompletną pomoc od specjalistów z różnych dziedzin podczas planowania inwestycji w swoim gabinecie czy pracowni, oraz zlecić przygotowanie oferty edukacyjnej na miarę potrzeb firmy lub też zlecić przygotowanie szkolenia konkretnemu trenerowi. W ten sposób nie tylko ułatwia się sobie pracę i usprawnia działanie własnej firmy, ale również można zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy oraz zyskać wiele wartościowych kontaktów biznesowych.
Źródło: Opracowanie własne