Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 15-07-2025
Profesjonalna strategia marketingu stomatologicznego obejmuje nie tylko stronę kliniki, ale również social media.
Istnieje wiele różnych sposobów na to, aby dentyści poprzez media społecznościowe przyciągali nowych pacjentów i utrzymywali zainteresowanie dotychczasowych pacjentów swoimi usługami.
Oto kilka najciekawszych pomysłów na media społecznościowe dla stomatologów:
-
zbieranie opinii od pacjentów – proszenie o feedback buduje wiarygodność dentysty i zaufanie do niego oraz pomaga w ulepszaniu oferty usług;
-
reelsy edukacyjne – krótkie filmiki typu „porada dentysty”, np. jak szczotkować zęby;
-
promocje świąteczne i okolicznościowe oraz kampanie awareness (zwiększające rozpoznawalność gabinetu/stomatologa);
-
prezentacja pracowników – tworzy spersonalizowany wizerunek zespołu kliniki;
-
plany członkostwa – ekskluzywne oferty dostępne tylko dla followersów;
-
kalendarz postów – stała, systematycznie uaktualniana obecność kliniki w social mediach przekłada się na wzrost zainteresowania gabinetem u internautów i pacjentów.
Kluczem do sukcesu jest różnorodność działań i autentyczność przekazu. Czasami lepiej jest zamieścić 30-sekundowe wideo niż trzy statyczne posty. Warto też mierzyć statystyki reakcji i odpowiadać na komentarze.