Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

SEO i SEM w stomatologii – razem czy osobno?
  • 23-05-2025
 

 

 

 

 

 

SEO i SEM to dwa różne rozwiązania na poprawę wyników wyszukiwania i widoczności witryny w internecie.

W SEO, czyli w optymalizowaniu strony, chodzi o ulepszanie witryny internetowej w czasie, aby naturalnie pojawiała się ona w wynikach wyszukiwania. Obejmuje ono pisanie pomocnych postów, m.in. na blogu, i zabieganie, aby witryna działa dobrze na wszystkich urządzeniach, na których może być wyświetlana. W SEM wykorzystuje się natomiast płatne reklamy w wyszukiwarkach, aby od razu umieścić informacje o gabinecie dentystycznym czy praktyce protetycznej na górze wyników wyszukiwania. SEM świetnie nadaje się do promowania konkretnych usług, takich jak np. „pogotowie stomatologiczne”, „wybielanie zębów” czy „protezy dentystyczne”.

SEO i SEM można stosować osobno, ale można też korzystać z potencjału obu rozwiązań naraz. Stomatolodzy lub technicy dentystyczni, którym zależy na szybkim i jednocześnie utrzymującym się długoterminowo sukcesie w kwestii widoczności w internecie prowadzonej przez siebie praktyki, powinni brać pod uwagę inwestycję w oba narzędzia. Bo o ile SEM może błyskawicznie przyciągnąć uwagę do praktyki i pomóc nawiązać kontakt z nowymi pacjentami/klientami, zwłaszcza w przypadku usług, które chce się natychmiast promować, to inwestycja w SEO sprawi, że praktyka stomatologiczna lub protetyczna będzie wyróżniać się w internecie i z czasem zacznie przyciągać więcej pacjentów.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS