Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 14-05-2025
Jednym z najbardziej przełomowych rozwiązań ostatnich lat jest wykorzystanie wirtualnych pracowników rejestracji, gdyż tradycyjni generują zapotrzebowanie na przestrzeń biurową oraz koszty operacyjne. Pracujący zdalnie specjaliści oferują szereg usług, które mogą usprawnić realizację zadań administracyjnych i zagwarantować pacjentom gabinetów stomatologicznych najlepszą możliwą opiekę bez przeciążania wewnętrznego zespołu placówki. Rola wirtualnych recepcjonistów w zwiększaniu efektywności operacyjnej jest nieoceniona, gdyż w gabinetach, w których leczona jest duża liczba pacjentów, często spotykamy się ze skomplikowanymi sytuacjami wymagającymi wykonywania wielu zadań na raz.
Korzystając z usług wirtualnej rejestracji, gabinety dentystyczne mogą obniżyć koszty, usprawnić przepływ pracy i ostatecznie zapewnić pacjentom bardziej płynną obsługę. Plusem jest i to, że dostępność wirtualnych recepcjonistów trwa przez cały czas pracy placówki, w tym także w godzinach jej zamknięcia, dzięki czemu pacjenci zawsze mogą skontaktować się mailowo z kimś, kto odpowie na ich pytania.