Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 12-05-2025
Z czasem może się zdarzyć, że dotychczas dobrze działająca strona internetowa zaczyna zawodzić – warto wiedzieć, po czym można to poznać. Istnieje kilka głównych wskaźników. Należą do nich:
-
spadek liczby zapytań generowanych przez witrynę;
-
spadek pozycji w rankingach wyszukiwarek internetowych;
-
gorszy współczynnik konwersji.
Jeśli wszystko jest w porządku z aspektami technicznymi witryny, działa ona sprawnie online, podobnie jak formularz kontaktowy, a mimo to liczba zapytań generowanych przez potencjalnych pacjentów/pacjentów spada, należy sprawdzić bieżące pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Jeśli są gorsze niż dotychczas, a witryna jest nowa, prawdopodobnie zawodzi optymalizacja strony (SEO). Jeśli natomiast witryna jest starsza, może okazać się, że to jej wiek stanowi główny powód problemów z przekuwaniem obecności gabinetu stomatologicznego w internecie na zyski praktyki. Uruchomienie strony gabinetu stomatologicznego w internecie nie kończy więc pracy dentysty nad zapewnieniem odpowiedniej konkurencyjności prowadzonej przez siebie praktyki czy kliniki. Działanie witryny internetowej trzeba bowiem na bieżąco sprawdzać, a samą stronę – okresowo unowocześniać.