Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 09-05-2025
Wykorzystanie potencjału AI do generowania dużej ilości treści na stronę gabinetu stomatologicznego w internecie z pewnością brzmi przekonująco i wydaje się świetnym pomysłem. Wiadomo przecież powszechnie, że znakomita treść może przynieść wiele odwiedzin strony i może pomóc wspiąć się na szczyt rankingu wyszukiwań w sieci. Niestety, pomysł z wykorzystaniem AI do tworzenia treści specjalistycznych nie jest trafiony.
Doświadczenie pokazuje, że do wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji do generowania treści na profesjonalnych stronach gabinetów stomatologicznych należy podchodzić z dużą rezerwą, szczególnie jeśli chce się osiągnąć szczyt rankingów internetowych. AI trafiają się bowiem epizody konfabulowania i halucynacje, a najlepsze nawet treści tworzone przez narzędzia sztucznej inteligencji są odtwórcze a nie twórcze. I przez to nawet nie są unikalne w najprawdziwszym tego słowa znaczeniu. Unikalność tekstu jest natomiast – po przydatności i wiarygodności treści – kolejną jego cechą, którą bardzo cenią programy szacujące wartość stron internetowych.