Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez

- 02-01-2025
Stworzenie dobrze działającej praktyki stomatologicznej bądź laboratorium technika dentystycznego wykracza daleko poza zapewnianie doskonałej opieki nad pacjentem. Za każdą interakcją z pacjentem kryje się bowiem sieć zadań administracyjnych, które powinny być odpowiednio wydajnie realizowane.
Nieskuteczne zarządzanie działaniami administracyjnymi może znacząco wpłynąć na rentowność praktyki i doświadczenia pacjentów z oferowaną opieką stomatologiczną/protetyczną, a za głównych winowajców nieefektywnych działań uznaje się marnotrawstwo czasu, błędy ludzkie i brak precyzji w określaniu zakresu obowiązków przynależnych konkretnemu pracownikowi administracyjnemu.
Bezproblemowe tworzenie i realizacja planu leczenia dentystycznego lub protetycznego zależy od ciągłej komunikacji i prawidłowego planowania. Są one łatwiejsze dzięki oprogramowaniu do administrowania praktyką/laboratorium. Umożliwiają odpowiednie planowanie wizyt i zapewniają ciągłą komunikację sms/e-mail z pacjentem/klientem. Dzięki tym nowoczesnym narzędziom pacjenci otrzymują płynniejsze, bardziej zorganizowane doświadczenie leczenia od jego początku do zakończenia.