Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Budowanie zaufania – klucz do sukcesu marketingowego w stomatologii i protetyce
  • 29-07-2024
 

 

 

 

 

 

Ewolucja mediów cyfrowych w ostatnich latach stworzyła możliwości skuteczniejszego wchodzenia na nowe rynki. Z badań wynika, że połączenie potencjału mediów społecznościowych, solidnej witryny internetowej o szerokiej widoczności w Internecie oraz własnego kanału na YouTube najskuteczniej buduje wizerunek firm w Internecie. Dodatkowo także przydają się do tego celu przynależność do klastra w nauce i wdrażanie narzędzi cyfrowych.

Wprowadzenie tych narzędzi do strategii marketingowej może pomóc w szybkim odniesieniu sukcesu także na coraz bardziej konkurencyjnym rynku klinik stomatologicznych i pracowni protetycznych.

Stomatolog i technik dentystyczny nie powinni jednak zapominać, że celem podejmowanych działań marketingowych powinno być budowanie zaufania pacjenta/klienta. Bo pacjent/klient powierzy zdrowie jamy ustnej tylko temu podmiotowi/specjaliście, który wzbudzi jego zaufanie. Jednym ze skutecznych narzędzi budujących zaufanie u usługobiorców jest wyświetlanie wyników swojej pracy. Wynikami tymi dla stomatologów i techników dentystycznych są dobrej jakości zdjęcia prac i osiągniętych rezultatów oraz opinie zadowolonych pacjentów/klientów.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS