Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez

- 29-07-2024
Ewolucja mediów cyfrowych w ostatnich latach stworzyła możliwości skuteczniejszego wchodzenia na nowe rynki. Z badań wynika, że połączenie potencjału mediów społecznościowych, solidnej witryny internetowej o szerokiej widoczności w Internecie oraz własnego kanału na YouTube najskuteczniej buduje wizerunek firm w Internecie. Dodatkowo także przydają się do tego celu przynależność do klastra w nauce i wdrażanie narzędzi cyfrowych.
Wprowadzenie tych narzędzi do strategii marketingowej może pomóc w szybkim odniesieniu sukcesu także na coraz bardziej konkurencyjnym rynku klinik stomatologicznych i pracowni protetycznych.
Stomatolog i technik dentystyczny nie powinni jednak zapominać, że celem podejmowanych działań marketingowych powinno być budowanie zaufania pacjenta/klienta. Bo pacjent/klient powierzy zdrowie jamy ustnej tylko temu podmiotowi/specjaliście, który wzbudzi jego zaufanie. Jednym ze skutecznych narzędzi budujących zaufanie u usługobiorców jest wyświetlanie wyników swojej pracy. Wynikami tymi dla stomatologów i techników dentystycznych są dobrej jakości zdjęcia prac i osiągniętych rezultatów oraz opinie zadowolonych pacjentów/klientów.