Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez

- 19-05-2022
Szef zespołu stomatologicznego lub protetycznego powinien upewnić się, że wszyscy członkowie teamu, którzy współpracują w celu zapewnienia optymalnych wyników leczenia, są świadomi swoich obowiązków. Dzięki temu zespół będzie zorganizowany, a praca będzie przebiegać szybko i sprawnie.
Dobrym zwyczajem jest organizowanie porannych narad, gdyż to skuteczna metoda nadawania planu całemu dniu, dzięki czemu ustala się priorytety i wytycza konkretne cele do realizacji. Członkowie zespołu muszą mieć pewność, że podczas takich spotkań i w trakcie pracy mogą swobodnie rozmawiać, dzielić się wątpliwościami lub zadawać pytania, które związane są z pełnionymi przez nich obowiązkami.
Warto pamiętać, że szacunek, zaufanie i motywowanie poszczególnych członków zespołu zwiększa efektywność pracy i produktywność całej grupy pracującej w gabinecie lub w laboratorium technika dentystycznego. Ponieważ jednak w każdych relacjach interpersonalnych mogą powstawać rozmaite tarcia bądź problemy, dlatego ważne jest, aby w praktyce stomatologicznej lub protetycznej istniały zasady, których trzymanie się umożliwi przezwyciężenie pojawiających się wyzwań i odzyskanie harmonii w zespole.