Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez

- 24-09-2012
Marketing przeniósł się na dobre do sieci internetowej. Z dobrodziejstw tego rozwiązania korzysta w naszym kraju już wielu przedsiębiorców, ale – w opinii profesjonalistów działających w branży medialnej – wciąż jest ich za mało. W Polsce zaledwie 60 proc. małych firm ma swoją stronę internetową i tylko o 20 proc. więcej tych znajdujących się w sektorze przedsiębiorstw średnich. Niewielu też przedsiębiorców inwestuje w profesjonalne kampanie, których podstawą dotarcia do potencjalnych klientów jest dobrze opracowana reklama. Lukę tę dostrzegła i postanowiła wypełnić kalifornijska firma ReachLocal, która od niedawna działa na polskim rynku. Pracownicy agencji poprzez wykorzystanie własnych narzędzi marketingowych i możliwości, jakie oferuje internet, chcą pomóc takim przedsiębiorcom jak m.in. stomatolodzy w dotarciu do szerszego grona potencjalnych klientów. Agencja chce także podpowiadać, jak zoptymalizować podejmowane działania marketingowe oraz chce monitorować efekty działań prowadzonych w sieci, m.in. poprzez śledzenie telefonicznych czy e-mailowych prób nawiązania kontaktu klienta z firmą.
Źródło: „Puls Biznesu”