Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez

- 25-02-2015
Technologia zmienia się prawie z dnia na dzień. Za błyskawicznymi modyfikacjami muszą nadążać stomatolodzy i technicy dentystyczni, a za nimi – producenci sprzętu medycznego i akcesoriów ułatwiających pracę. Wszystko to dziać się powinno z ukierunkowaniem na zapewnienie najwyższej jakości usług dla coraz bardziej świadomych i wymagających pacjentów. Dlatego przedsiębiorcy, którzy chcą osiągnąć sukces lub już go osiągnęli, współdziałając z dentystami na zasadach B2B, stawiają na nienaganne relacje oparte na kryterium jakościowym. Najlepsi starają się ściśle dotrzymywać kroku specjalistom z branży stomatologicznej, szkoląc się równie intensywnie, jak medycy – ponieważ tu leży klucz do sukcesu. Jeśli stomatolog zastanawia się nad podjęciem współpracy z nowym kontrahentem, powinien zasięgnąć informacji o tym, czy firma stale dąży do podnoszenia profesjonalizmu. Jeśli tak, to solidna podstawa do budowania zaufania biznesowego już jest.
Przedsiębiorcy współpracujący z branżą medyczną uważają, że rozwój innowacji technologicznych w Polsce byłby dużo łatwiejszy i bardziej intensywny, gdyby uprościć i ustabilizować system podatków. Stabilne przepisy – to ich biznesowe marzenie, bo – jak mówią – z resztą trudności Polacy sobie poradzą, ponieważ to kreatywny naród.
Źródło: „Puls Biznesu”