Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna TechnikWarto wiedzieć ...

Ankieta

Gdzie szukasz informacji z branżowych?

  • na targach
  • w internecie
  • w gazetach
  • podczas konferencji
  • podczas szkoleń
Dentysta zamiast dronów
  • 14-07-2016
 

 

 

 

 

Dobry PR znaczy więcej niż szereg innych działań podejmowanych na rzecz poprawy lub wykreowania wizerunku marki. Ciekawy przykład tworzenia pozytywnego wizerunku bardzo specyficznie ujętej marki: narodu Amerykanów zastosowano w Arta, jednym z miast w Dżibuti – niewielkiej afrykańskiej republice. „(...) pracownicy Cywilnego Batalionu pojechali do lokalnej kliniki, gdzie amerykańscy dentyści wojskowi zaoferowali bezpłatne usługi dla lokalnej ludności. To działanie z dziedziny PR, które ma pokazać miejscowym, że Amerykanie to nie tylko spadające na głowę drony” – czytamy w „Bloomberg Businessweek Polska” (wyd. z dn. 4.07.2016 r.).

W Arta powstała klinika – dość skromna, wybudowana z pustaków. Amerykanie wyposażyli ją w sprzęt dentystyczny. Nieopodal stoi inny szpital – nowy i wyposażony w nowoczesne urządzenia z laserami włącznie. Wybudowali go Chińczycy. Lekarze pracujący w Arta są świadomi przewagi szpitalnego zaplecza technologicznego. W klinice w Arta realizuje się jednak szczytny PR-owski cel. Tu Amerykanie stawiają na budowanie pozytywnych relacji z pacjentami – w gabinecie stomatologicznym, do którego w kolejce ustawia się kilkadziesiąt pacjentów dziennie. Bo przecież Amerykanie to nie tylko drony – to także dobrze dopasowane plomby dentystyczne i zlikwidowany ból zęba.

Źródło: „Bloomberg Businessweek Polska”

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Patronujemy

 


 

08/10-03-2017

 

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS