Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzPoradnik dentysty

Ankieta

Jakie czasopismo stomatologiczne prenumerujesz?

  • Magazyn Stomatologiczny
  • As Stomatologii
  • Nowy Gabinet Stomatologiczny
  • Poradnik Stomatologiczny
  • Stomatologia Współczesna
  • TPS
  • Kwintesencja
  • Forum Stomatologii Praktycznej
  • Inne

Nowoczesna, konkretna strona internetowa
 

 

 

 

 

 

Internet ewoluuje tak samo, jak wszystko, tylko szybciej. Dlatego marketing usług stomatologicznych wykorzystujący to niesłychanie efektywne medium do zapewnienia strumienia pacjentów, również musi podlegać ciągłym zmianom na lepsze. Przygoda pacjenta z kliniką stomatologiczną lub gabinetem dentystycznym często zaczyna się w dzisiejszych czasach od sprawdzenia informacji o placówce i lekarzu, jakie zamieszczone są w internecie. Potencjalni pacjenci odwiedzający stronę internetową lecznicy poszukują przede wszystkim rzeczowych informacji. Aspekt estetyczny jest istotny, ale jeśli przyszli pacjenci na stronie nie znajdą szybko tego, czego szukają, albo więcej w witrynie będzie grafik uatrakcyjniających wygląd niż konkretów dotyczących działania lecznicy i kompetencji pracującego tam zespołu, szybko zaczną przeglądać ofertę konkurencji. I umówią się na wizytę w innym gabinecie a nie w naszym.

 

Jeszcze kilka lat temu większość tzw. osobistych lub firmowych witryn www budowano wg schematu: atrakcyjna strona powitalna nie wnosząca żadnych lub wiele treści poza mniej lub bardziej sympatycznym powitaniem, odsyłająca internautę do właściwej zawartości na kolejnych podstronach.

Po co komu takie rozwiązanie? Gości kordialnie wita się w domu lub w pensjonacie. Na stronę internetową wchodzi klient/pacjent – z konkretnym zamierzeniem biznesowym, oczekujący rzeczowych informacji, które będą widoczne od razu lub po kliknięciu w klarownie rozmieszczone zakładki. Nowoczesna strona internetowa nie wita zatem rozbudowaną animacją, która odwraca uwagę lub wręcz irytuje, kiedy witryna z jej powodu zbyt długo ładuje się do pamięci komputera internauty. Nie epatuje graficznymi motywami. Nowoczesna strona www ukazuje się na monitorze komputera internauty od razu i od razu pojawiają się najważniejsze informacje – aby odwiedzający wiedział, gdzie się znalazł i czego może oczekiwać.

Czego unikać przy projektowaniu nowoczesnej i przyjaznej strony gabinetu?

  • Długo ładujących się animacji typu Flash.

  • Agresywnych, irytujących dźwięków lub całej ich kakofonii, które załączają się w momencie wejścia na stronę www.

  • Treści zmieniających się w automatycznie zaprogramowanym czasie bez możliwości szybszego ich przesunięcia na kolejny fragment lub zatrzymania na chwilę potrzebną do przeczytania – to istotne, ponieważ odwiedzający strony www czytają w różnym tempie.

  • Czcionek o nietypowym kroju, trudnych do odczytania oraz nakładanych na poruszające się grafiki.

  • Wyskakujących okienek i reklam, okienek niemożliwych do zamknięcia, przycisków wprowadzających w błąd.

  • Zbyt dużej ilości elementów ruchomych na stronie – wystarczy jeden, o niezbyt agresywnym ruchu.

Źródło: Opracowanie własne

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS