Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta
- 18-06-2014
„Fakt” dokonał prowokacji, dzięki której dowiedzieliśmy się, jak w praktyce ma się równe traktowanie pacjentów, o którym tak często przypomina resort zdrowia i NFZ. Okazuje się, że na szybkie leczenie na ubezpieczenie mogą liczyć tylko wybrani, na przykład posłowie. Dziennikarze „Faktu” zadzwonili do jednej z dużych lecznic działających w ramach kontraktu na Pomorzu i chcieli się szybko dostać do dentysty z powodu silnego bólu zęba. Podawali się przy tym za zwykłych pacjentów. Rejestratorka była nieczuła na błagania. Zupełnie inna reakcja nastąpiła, kiedy telefonujący przedstawił się, że dzwoni z biura poselskiego. W drugim wariancie wystarczyło z doskwierającym zębem przyjechać po prostu na dyżur, aby pozbyć się bólu.
„Podaj się za posła. Politycy nie muszą się martwić. Dla nich nie brakuje terminów. Udowodniła to prowokacja Faktu” – tak gazeta podpisała jedno ze zdjęć, którym opatrzyła artykuł o swojej akcji (wydanie z dnia 11.06.2014 r.).
Źródło: „Fakt”