Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 03-02-2025
Stomatolodzy i technicy dentystyczni powinni pamiętać, że skuteczny marketing usług stomatologicznych i protetycznych wymaga nie tylko optymalizacji witryny praktyki dentystycznej czy protetycznej, ale również obrazów znajdujących się na stronie internetowej. Uczynienie obrazów przyjaznymi dla SEO może być przełomem w zwiększaniu rankingu witryny i przyciąganiu nowych pacjentów/klientów.
Aby poprawić SEO obrazów w witrynie, trzeba uczynić więcej, niż tylko przesłać świetnie wyglądające tematyczne zdjęcia w dobrej rozdzielczości. Optymalizacja obejmuje bowiem także odpowiednie nazewnictwo plików obrazów, czyli tworzenie nazw bogatych w słowa kluczowe. Ważna jest również forma zapisu słów kluczowych – z zastosowaniem myślników pomiędzy słowami w nazwach plików. Dla przyspieszenia szybkości działania witryny istotne jest natomiast odpowiednie kompresowanie obrazów – zmniejszenie rozmiaru pliku nie ma większego znaczenia dla jakości zdjęcia, natomiast wyraźnie wpływa na szybkość działania strony internetowej, co ma duże znaczenie dla utrzymania zainteresowania użytkownika strony.