Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez

- 16-12-2024
Jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów, ale w przypadku marketingu usług stomatologicznych niekoniecznie to prawda. Wartość mają tu dobrze zoptymalizowane obrazy, utworzenie mapy obrazów w stronie internetowej i zadbanie o to, by obrazy na stronie internetowej były responsywne. Działania te stanowią podstawę sukcesu dla wzmocnienia pozycji gabinetu stomatologicznego w wyszukiwarkach działających w internecie.
Optymalizacja obrazów polega na odpowiednim ich opisywaniu z wykorzystaniem przydatnych dla konkretnej praktyki stomatologicznej fraz i słów kluczowych.
Mapa obrazów dla witryny internetowej to dedykowany plik XML, który dostarcza wyszukiwarkom informacji o obrazach znajdujących się na stronie internetowej gabinetu. Zapewnia to indeksowanie wszystkich obrazów przez wyszukiwarki, a przez to poprawia widoczność obrazów i witryn.
Obrazy responsywne dostosowują się automatycznie to urządzenia użytkownika, zapewniając płynne wyświetlanie i działanie strony internetowej niezależnie od tego, czy korzysta on z komputera, tabletu czy telefonu komórkowego. Również wyszukiwarki internetowe preferują witryny z obrazami responsywnymi, ponieważ poprawiają one wrażenia użytkownika i zapewniają szybsze ładowanie witryn.