Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna TechnikWarto wiedzieć ...

Ankieta

Gdzie szukasz informacji z branżowych?

  • na targach
  • w internecie
  • w gazetach
  • podczas konferencji
  • podczas szkoleń
Postaw na swoją wyjątkowość
  • 19-02-2024
 

 

 

 

 

 

Marketing stomatologiczny przynosi najlepsze efekty tam, gdzie praktykujący go stomatolodzy bądź technicy dentystyczni są przekonani o wyjątkowości tego, co mają do zaoferowania pacjentom/kontrahentom.

Warto pamiętać, że wyjątkowy atut rzadko kiedy jest pojedynczym czynnikiem – tym, który pozytywnie wpływa na postrzeganie unikatowości konkretnego podmiotu bądź specjalisty stomatologii: dentysty/ortodonty, technika dentystycznego, higienistki stomatologicznej. Najczęściej wyjątkowość danej praktyki stomatologicznej bądź protetycznej wynika z połączenia doświadczenia pracującego w nim zespołu, sposobu prowadzenia leczenia oraz czasu i miejsca realizacji leczenia. To wszystko uzależnione jest z kolei od postaw i stylu pracy poszczególnych osób zatrudnionych w podmiocie medycznym. 

 

Jak zostać kimś wyjątkowym na rynku stomatologicznym? Najprościej, najtaniej i najefektywniej – dowiadując się, czego oczekują potencjalni pacjenci/kontrahenci, gdyż poznając potrzeby rynku, można opracować strategię działania perfekcyjnie wpisaną w poznany popyt.

 

 

 

 

 

Marketing stomatologiczny przynosi najlepsze efekty tam, gdzie praktykujący go stomatolodzy bądź technicy dentystyczni są przekonani o wyjątkowości tego, co mają do zaoferowania pacjentom/kontrahentom.

Warto pamiętać, że wyjątkowy atut rzadko kiedy jest pojedynczym czynnikiem – tym, który pozytywnie wpływa na postrzeganie unikatowości konkretnego podmiotu bądź specjalisty stomatologii: dentysty/ortodonty, technika dentystycznego, higienistki stomatologicznej. Najczęściej wyjątkowość danej praktyki stomatologicznej bądź protetycznej wynika z połączenia doświadczenia pracującego w nim zespołu, sposobu prowadzenia leczenia oraz czasu i miejsca realizacji leczenia. To wszystko uzależnione jest z kolei od postaw i stylu pracy poszczególnych osób zatrudnionych w podmiocie medycznym. 

 

Jak zostać kimś wyjątkowym na rynku stomatologicznym? Najprościej, najtaniej i najefektywniej – dowiadując się, czego oczekują potencjalni pacjenci/kontrahenci, gdyż poznając potrzeby rynku, można opracować strategię działania perfekcyjnie wpisaną w poznany popyt.

 
 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Patronujemy

 


 

08/10-03-2017

 

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS