Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta
- 19-02-2024
Marketing stomatologiczny przynosi najlepsze efekty tam, gdzie praktykujący go stomatolodzy bądź technicy dentystyczni są przekonani o wyjątkowości tego, co mają do zaoferowania pacjentom/kontrahentom.
Warto pamiętać, że wyjątkowy atut rzadko kiedy jest pojedynczym czynnikiem – tym, który pozytywnie wpływa na postrzeganie unikatowości konkretnego podmiotu bądź specjalisty stomatologii: dentysty/ortodonty, technika dentystycznego, higienistki stomatologicznej. Najczęściej wyjątkowość danej praktyki stomatologicznej bądź protetycznej wynika z połączenia doświadczenia pracującego w nim zespołu, sposobu prowadzenia leczenia oraz czasu i miejsca realizacji leczenia. To wszystko uzależnione jest z kolei od postaw i stylu pracy poszczególnych osób zatrudnionych w podmiocie medycznym.
Jak zostać kimś wyjątkowym na rynku stomatologicznym? Najprościej, najtaniej i najefektywniej – dowiadując się, czego oczekują potencjalni pacjenci/kontrahenci, gdyż poznając potrzeby rynku, można opracować strategię działania perfekcyjnie wpisaną w poznany popyt.
Marketing stomatologiczny przynosi najlepsze efekty tam, gdzie praktykujący go stomatolodzy bądź technicy dentystyczni są przekonani o wyjątkowości tego, co mają do zaoferowania pacjentom/kontrahentom.
Warto pamiętać, że wyjątkowy atut rzadko kiedy jest pojedynczym czynnikiem – tym, który pozytywnie wpływa na postrzeganie unikatowości konkretnego podmiotu bądź specjalisty stomatologii: dentysty/ortodonty, technika dentystycznego, higienistki stomatologicznej. Najczęściej wyjątkowość danej praktyki stomatologicznej bądź protetycznej wynika z połączenia doświadczenia pracującego w nim zespołu, sposobu prowadzenia leczenia oraz czasu i miejsca realizacji leczenia. To wszystko uzależnione jest z kolei od postaw i stylu pracy poszczególnych osób zatrudnionych w podmiocie medycznym.
Jak zostać kimś wyjątkowym na rynku stomatologicznym? Najprościej, najtaniej i najefektywniej – dowiadując się, czego oczekują potencjalni pacjenci/kontrahenci, gdyż poznając potrzeby rynku, można opracować strategię działania perfekcyjnie wpisaną w poznany popyt.