Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta
- 13-11-2023
K.C. Makhubele, CEO South African Dental Association i jednocześnie były specjalista do spraw marketingu, przygotował listę skutecznych metod marketingowych, które mogą zrewolucjonizować praktykę dentystyczną. Znalazły się na niej następujące pozycje:
-
Reklamy typu pay-per-click (PPC), a także użycie ukierunkowanej kampanii PPC.
-
Tworzenie oryginalnych, zoptymalizowanych pod kątem słów kluczowych treści dla swojej witryny i bloga, a także promowanie tych treści za pomocą mediów społecznościowych, poprzez kampanie e-mailowe.
-
Zapewnianie wyjątkowych promocji i zachęt do skorzystania z unikalnych ofert i wykorzystywanie dostępnych kanałów komunikacji do dystrybucji informacji o promocjach.
-
Korzystanie z marketingu w mediach społecznościowych – to obecnie konieczność; podobnie jak nawiązywanie relacji ze swoimi obserwatorami.
-
Rezerwacje online i telestomatologia.
-
Zaangażowanie się w działania sąsiedzkie i sponsoring.
-
Zarządzanie reputacją w internecie i kontrolowanie swojej reputacji online poprzez monitorowanie i odpowiadanie na recenzje w odpowiednich sieciach społecznościowych.
-
Nawiązanie kontaktu z partnerami polecającymi i korzystanie z marketingu wpływu.
-
Wdrażanie chatbotów, sztucznej inteligencji oraz stosowanie marketingu video i czatu na żywo.
-
Zapewnienie programu edukacyjnego pacjentom na temat zdrowia jamy ustnej, profilaktyki i możliwości leczenia poprzez seminaria, warsztaty i webinary.