Marketing usług stomatologicznych
Opis szkolenia
Proponowane przez nas zajęcia warsztatowe stwarzają wyjątkową możliwość:
- bez stresowego przyswojenia dużej dawki wiedzy i umiejętności;
- praktycznego działania w grupie;
- sprawdzania nowo nabytych umiejętności już w trakcie zajęć.
Warsztaty są prowadzone z użyciem elementów moderacji i wizualizacji wiedzy. Wykorzystywana jest praca w małych grupach, prezentacja i dyskusje panelowe na forum całej grupy, a trener – moderator do swoich mini wykładów wykorzystuje rzutnik oraz flipchart.
Niezwykle istotnym i cennym dla uczestników elementem tego rodzaju zajęć jest wzajemna wymiana doświadczeń oraz praca na przykładach zaczerpniętych z ich zawodowej praktyki. Dzięki temu nowo zdobywana wiedza znajduje natychmiastowe przełożenie na praktyczne działania,
Cele szkolenia:
Celem zajęć jest poznanie kroków prowadzących do stworzenia jednolitej i spójnej koncepcji marketingowej, tak własnej firmy jak i wszelkich planowanych w niej przedsięwzięć. Chodzi także o uzyskanie przez uczestników całościowego spojrzenia na firmę i swoje handlowe przedsięwzięcia
(zarządzanie, polityka personalna, polityka finansowa) oraz ich związki z rynkiem. Celem jest także przekonanie uczestników, poprzez pracę i analizę autentycznych przypadków, istoty prostej, bo zawartej w tylko sześciu krokach, do całościowego i spójnego, marketingowego zarządzania swoją firmą.
Program
- 6 kroków do zbudowania strategii marketingowej firmy
- KROK I - ANALIZA SYTUACJI
- Określenie firmy – nazwa/logo; specjalizacja w branży; lokalizacja
- Gromadzenie informacji o otoczeniu / badanie rynku
- Gromadzenie informacji o konkurencji
- Wiedza o klientach – co wpływa na decyzję o podjęciu zakupu?
- Analiza SWOT /mocne-słabe strony/ szanse-zagrożenia/
- KROK II- OKREŚLENIE CELÓW
- Cele ilościowe i jakościowe
- Cele i ich cechy
- KROK III – ZASADY BIZNESU
- organizacja / zarządzanie / polityka finansowa / polityka personalna
- KROK IV – CELE MARKETINGOWE
- Cele rynkowe / cele potrzeb / cele świadczeń
- KROK V – REGUŁY MARKETINGU
- USP / kooperacja / koncentracja – dywersyfikacja / segmentacja rynku / szanse rynkowe – cykl życia produktu
- KROK VI – MARKETING MIX
- Oferta / cena / sprzedaż / wsparcie sprzedaży / reklama / public relations
Korzyści dla uczestników
Podstawowe korzyści dla uczestników warsztatu to:
- możliwość pracy nad kompleksowym, uwzględniającym marketingowe podejście, strategicznym zarządzaniem swoją firmą,
- poznanie, z możliwością późniejszego stosowania w praktyce, prostego modelu budowania strategii marketingowej (6 kroków),
- wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami warsztatów,
- uczenie się poprzez analizę przypadków z życia,
- możliwość zbudowania pełnej koncepcji strategii marketingowej dla prowadzonej lub planowanej firmy.
Prowadząca:
Grażyna Zalewska-Pawlisz - doświadczony trener z długoletnią praktyką w prowadzeniu szkoleń z aktywizacji zawodowej i przedsiębiorczości (od 1991 roku), dot. zakładania działalności gospodarczej, tworzenia biznesplanu, strategii marketingowej i technik sprzedaży oraz negocjacji, obsługi klienta (certyfikat Trenera Seniora z tematu Sprzedaż, Marketing i Być Szefem/Liderem w Szwajcarsko-Polskim Projekcie dla Poparcia Wolnej Przedsiębiorczości w Polsce), zarządzania czasem; doradca biznesowy w Punkcie Doradztwa Biznesowego, Konsultant w Punkcie Konsultacyjnym w
Fundacji Gospodarczej; praktyczna znajomość wykładanej tematyki; prowadzenie wykładów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi i budowania zespołów projektowych – Wydział Zarządzania
Politechniki Gdańskiej (studia podyplomowe dla kadry menedżerskiej oraz podyplomowe studia pedagogiczne – od 2000 roku);
Mentor i Indywidualny Doradca Biznesowy w projektach realizowanych przez: Fundację Gospodarczą w Gdyni, Gdańską Fundację Przedsiębiorczości, Bałtycką Agencję Rozwoju Regionalnego, Biuro Karier UG.
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!!!
SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W GRUPIE 10 OSÓB.
Szkolenie zakończone jest otrzymaniem certyfikatu ukończenia szkolenia.
W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, posiłek, certyfikat ukończenia szkolenia.
Koszt szkolenia: 700 zł
Miejsce szkolenia:
Bałtycka Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.
Al. Grunwaldzka 5
80-236 Gdańsk
Zgłoszenia:
telefonicznie: 58 718 33 70; 502 638 774
e-mail:
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty na konto organizatora:
14 1440 1026 0000 0000 0623 3767
Bałtycka Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.
Al. Grunwaldzka 5
80-236 Gdańsk
w tytule podając: imię i nazwisko uczestnika oraz nazwę i datę szkolenia