Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzSzkolenia BARRSzkolenia
Marketing usług stomatologicznych
 

 

 

 

 

Marketing usług stomatologicznych

 

 

Opis szkolenia

Proponowane przez nas zajęcia warsztatowe stwarzają wyjątkową możliwość:

 

  • bez stresowego przyswojenia dużej dawki wiedzy i umiejętności;
  • praktycznego działania w grupie;
  • sprawdzania nowo nabytych umiejętności już w trakcie zajęć.

 

Warsztaty są prowadzone z użyciem elementów  moderacji i wizualizacji wiedzy.  Wykorzystywana jest praca w małych grupach, prezentacja i dyskusje panelowe na forum całej grupy, a trener – moderator do swoich mini wykładów wykorzystuje  rzutnik oraz flipchart.

Niezwykle istotnym i cennym dla uczestników elementem tego rodzaju zajęć jest wzajemna wymiana doświadczeń oraz praca na przykładach zaczerpniętych z ich zawodowej praktyki. Dzięki temu nowo zdobywana wiedza znajduje natychmiastowe przełożenie na praktyczne działania,

 

Cele szkolenia:

Celem zajęć jest poznanie kroków prowadzących do stworzenia jednolitej i spójnej koncepcji marketingowej, tak własnej firmy jak i wszelkich planowanych w niej przedsięwzięć. Chodzi także o uzyskanie przez uczestników całościowego spojrzenia na firmę i swoje handlowe przedsięwzięcia
(zarządzanie, polityka personalna, polityka finansowa) oraz ich związki z rynkiem. Celem jest także przekonanie uczestników, poprzez pracę i analizę autentycznych przypadków, istoty prostej, bo zawartej w tylko sześciu krokach, do całościowego i spójnego, marketingowego zarządzania swoją firmą.

 

Program

 

  • 6 kroków do zbudowania strategii marketingowej firmy
  • KROK I -  ANALIZA SYTUACJI
  • Określenie firmy – nazwa/logo; specjalizacja w branży; lokalizacja
  • Gromadzenie informacji o otoczeniu / badanie rynku
  • Gromadzenie informacji o konkurencji
  • Wiedza o klientach – co wpływa na decyzję o podjęciu zakupu?
  • Analiza SWOT /mocne-słabe strony/ szanse-zagrożenia/
  • KROK II- OKREŚLENIE CELÓW
  • Cele ilościowe i jakościowe
  • Cele i ich cechy
  • KROK III – ZASADY BIZNESU
  • organizacja / zarządzanie / polityka finansowa / polityka personalna
  • KROK IV – CELE MARKETINGOWE
  • Cele rynkowe / cele potrzeb / cele świadczeń
  • KROK V – REGUŁY MARKETINGU
  • USP / kooperacja / koncentracja – dywersyfikacja / segmentacja rynku / szanse rynkowe – cykl życia produktu
  • KROK VI – MARKETING MIX
  • Oferta / cena / sprzedaż / wsparcie sprzedaży / reklama / public relations

 

Korzyści dla uczestników

Podstawowe korzyści dla uczestników warsztatu to:

 

  • możliwość pracy nad kompleksowym, uwzględniającym marketingowe podejście, strategicznym zarządzaniem swoją firmą,
  • poznanie, z możliwością późniejszego stosowania w praktyce, prostego modelu budowania strategii marketingowej (6 kroków),
  • wymiana doświadczeń z innymi uczestnikami warsztatów,
  • uczenie się poprzez analizę przypadków z życia,
  • możliwość zbudowania pełnej koncepcji strategii marketingowej dla prowadzonej lub planowanej firmy.

 

Prowadząca:

Grażyna Zalewska-Pawlisz - doświadczony trener  z długoletnią praktyką w prowadzeniu szkoleń z aktywizacji zawodowej i przedsiębiorczości (od 1991 roku), dot. zakładania działalności gospodarczej, tworzenia biznesplanu, strategii marketingowej i technik sprzedaży oraz negocjacji, obsługi klienta (certyfikat Trenera Seniora z tematu Sprzedaż, Marketing i Być Szefem/Liderem w Szwajcarsko-Polskim Projekcie dla Poparcia Wolnej Przedsiębiorczości w Polsce), zarządzania czasem; doradca biznesowy w Punkcie Doradztwa Biznesowego, Konsultant w Punkcie Konsultacyjnym w

Fundacji Gospodarczej; praktyczna znajomość wykładanej tematyki; prowadzenie wykładów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi i budowania zespołów projektowych – Wydział Zarządzania

Politechniki Gdańskiej (studia podyplomowe dla kadry menedżerskiej  oraz podyplomowe studia pedagogiczne – od 2000 roku);

Mentor i Indywidualny Doradca Biznesowy w projektach realizowanych przez: Fundację Gospodarczą w Gdyni,  Gdańską Fundację Przedsiębiorczości, Bałtycką Agencję Rozwoju Regionalnego, Biuro Karier UG.

 


ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!!!


SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W GRUPIE 10 OSÓB.



Szkolenie zakończone jest otrzymaniem certyfikatu ukończenia szkolenia.

W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, posiłek, certyfikat ukończenia szkolenia.

 

Koszt szkolenia:  700 zł


Miejsce szkolenia:

Bałtycka Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

Al. Grunwaldzka 5

80-236 Gdańsk


Zgłoszenia:

telefonicznie: 58 718 33 70;  502 638 774
e-mail: 

 

Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty na konto organizatora:

14 1440 1026 0000 0000 0623 3767

Bałtycka Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

Al. Grunwaldzka 5

80-236 Gdańsk

w tytule podając: imię i nazwisko uczestnika oraz nazwę i datę szkolenia

 
 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS