Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzMarketing stomatologicznyMarketing usług stomatologicznych

Co motywuje dentystów do wprowadzenia zmiany w gabinecie?
 

 

 

 

 

W stomatologii, która unowocześnia się najdynamiczniej ze wszystkich dziedzin nauk medycznych, nie ma miejsca na działanie zgodnie z zasadą, że jeżeli coś się nie zepsuło, to nie należy tego naprawiać. Wprawdzie wahanie odnoszące się do próbowania nowych rzeczy może być u niektórych osób przeszkodą do wprowadzenia zmian, ale nawet jeżeli stomatolog nie lubi ponoszenia ryzyka, to wyjście z tak zwanej strefy komfortu (czyli z pracy na materiałach i technologiach, które bardzo dobrze zna) prędzej czy później będzie konieczne. Powodem będzie konieczność zaoferowania pacjentom nowoczesnych usług i pozostanie tym samym konkurencyjnym podmiotem na rynku.

Naukowcy określili trzy istotne czynniki, które motywują dentystów do wybrania konkretnego materiału lub technologii spośród wielu różnych propozycji, jakie są im przedstawione w sytuacji, kiedy w planach jest unowocześnienie oferty gabinetu stomatologicznego, poszerzenie zakresu usług czy postawienie na jeszcze lepszą jakość produktów oferowanych pacjentom. Są to: koszt niepowodzenia, bariera wejścia (czyli koszt vs zmiana rutyny zespołu), akceptacja pacjenta.

Czynnik ekonomiczny, czyli opłacalność wprowadzenia zmian, ma tu kluczowe znacznie.


 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS