Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzMarketing stomatologicznyMarketing usług stomatologicznych

Social media są potrzebne – tobie i pacjentom
 

 
 

 

 

 

Rozwój technologii nowych mediów, a także możliwości platform społecznościowych powodują, że internet oraz strony internetowe i profile na platformach społecznościowych odgrywają coraz większą rolę w stomatologii. Związane jest to głównie z nowymi sposobami komunikowania się i faktem, że obecnie pacjent przestaje być tylko odbiorcą informacji, ale staje się również jej twórcą. To pacjent 2.0.

Wnioski z badań naukowych potwierdzają, że media społecznościowe mogą przynieść nowy wymiar opieki zdrowotnej, ponieważ stają się platformami, poprzez które członkowie społeczności, czyli pacjenci i profesjonaliści z zakresu zdrowia, mogą komunikować się ze sobą, omawiając rozmaite problemy chorobowe i kwestie profilaktyki bez konieczności kontaktu osobistego. Dla stomatologa aktywność w mediach społecznościowych stanowi zatem ważne narzędzie budowania własnej renomy i rozpoznawalności. Niewątpliwą zaletą obecności dentystów w mediach społecznościowych jest też zmiana charakteru i szybkości interakcji w opiece zdrowotnej między dwoma stronami procesu leczniczego, czyli między pacjentami a stomatologami.

Warto wspomnieć jeszcze, że edukowanie i propagowanie profilaktyki przez dentystów w mediach społecznościowych są istotne dla pacjentów – coraz większa liczba osób w różnym wieku deklaruje zainteresowanie taką aktywnością stomatologów.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS