Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 14-12-2017
Katalogi stron to jedno z doskonałych narzędzi, jakie internet zapewnia właścicielom wirtualnych witryn i serwisów w celu zwiększenia zainteresowania oferowanymi usługami lub zamieszczonymi na stronie treściami. Jest to jednocześnie świetny sposób na poprawę widoczności gabinetu stomatologa czy pracowni technika dentystycznego w sieci i na dotarcie do większej liczby potencjalnych pacjentów. To także bardzo dobra metoda na podanie informacji o oferowanych usługach i zaciekawienie czytelnika na tyle, aby zechciał odwiedzić stronę gabinetu i poznać szczegóły oferty oraz dane teleadresowe. Katalogowanie jest także jednym ze źródeł linków do strony.
Z możliwości wpisania strony internetowej do katalogu może skorzystać każdy. Katalogów stron jest wiele, dlatego jeśli samemu nie ma się czasu na dodawanie tam strony (lub brakuje umiejętności utworzenia wartościowego wpisu z odpowiednimi słowami kluczowymi), można skorzystać z usług firm zajmujących się pozycjonowaniem stron. Katalogi są różne: bezpłatne, jak i płatne, moderowane lub nie. Najwartościowsze to największe katalogi stron – wpisy są schludne, dobrze podlinkowane, zapewniają lepszą indeksację strony. Szybciej przebiega też sam proces dodania strony do katalogu. Minusem jest konieczność uiszczenia opłaty za wpis.
Katalogi bezpłatne reprezentują różny poziom, ale możliwość darmowego wpisu do katalogu nie zawsze przekłada się na lepszy efekt w postaci poprawy widoczności strony w sieci. A o to przecież chodzi, aby przedstawiać się jak największej liczbie potencjalnych pacjentów lub kontrahentów.
Źródło: Opracowanie własne