Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta

- 08-09-2014
Marketing i promocja denturyzmu to coraz aktywniej wykorzystywane narzędzia w propagowaniu usług oferowanych przez polskich stomatologów. Dynamizacja turystyki stomatologicznej i medycznej to z kolei jedna z dziedzin priorytetowych w planie rozwoju naszego kraju, wspierana przez działania Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Instytucja na jesień tego roku planuje realizację kilku programów, z których jeden, bogaty w różne aktywności, dotyczy turystyki medycznej. W ramach kampanii promocyjnej tego sektora naszej gospodarki planowane są liczne działania w Skandynawii. 8–11 września br. to daty wyjazdu grupy dziewięciu firm do Kopenhagi na targi Health & Rehab Scandinavia w celu promowania polskich firm świadczących usługi medyczne o szerokim zakresie na rzecz zagranicznych pacjentów, na światowym poziomie i w różnych formach działalności: od szpitali poprzez kliniki specjalistyczne, firmy dentystyczne aż po uzdrowiska. Z kolei na II połowę listopada agencja przygotowuje dwie misje przedsiębiorców do krajów skandynawskich: do Szwecji i do Norwegii.
Aby naszych przedsiębiorców zachęcić do ekspansji na rynki zagraniczne, PAIiIZ planuje ponadto przeprowadzenie serii szkoleń oraz wyjazdu typu study tour do Londynu, a także promocję polskich firm podczas World Medical Tourism & Global Healthcare Congress w Waszyngtonie.
Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem http://www. paiz.gov.pl/pl.
Źródło: „Dziennik Gazeta Prawna”