Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta

- 10-07-2013
Aż 88 proc. ludzi szukając pomocy medycznej, zaczyna od przeglądania internetu. Pomocy u lekarza szuka zaś 77 proc. Najczęściej poszukuje się pomocy w wypadkach nagłych. Ludzie starają się wybierać najlepsze lub wzbudzające zaufanie placówki medyczne. Oznacza to, że treści, jakie internet niesie na temat danej lecznicy, w istotny sposób wpływają na wybór, jakiego dokona pacjent lub jego rodzina. Dużą rolę w dostarczaniu informacji oraz pozytywnego wyobrażenia o placówce odgrywa strona www. Zakup i uruchomienie strony internetowej zwraca się bardzo szybko i jeśli tylko jest ona przygotowana w sposób profesjonalny oraz przyjazny dla użytkownika, świetnie pomaga w realizacji celów biznesowych placówki.
Warto zwrócić uwagę na dobre przygotowanie na stronie następujących elementów:
-
Przejrzysty projekt graficzny – taki, który umożliwia łatwą i szybką nawigację oraz bezproblemowe znalezienie informacji, których pacjent poszukuje. Grafika powinna zachęcać do długiego pozostawania na stronie, poszukiwania dalszych informacji, ponieważ pozytywnie wpływa to na liczbę zapytań kierowanych do administratora strony o usługi oferowane przez placówkę medyczną.
-
Mapa Google – dzięki której pacjent szybko uzyska informacje o lokalizacji lecznicy, możliwościach i czasie dojazdu. Mapkę oraz informacje o dojeździe i możliwościach kontaktu z lecznicą warto przygotować tak, aby mogli skorzystać z nich internauci mający kłopoty ze wzrokiem.
-
Sprawnie działająca wyszukiwarka wewnętrzna i duże, dobrze widoczne okienko do wpisywania wyszukiwanych haseł – dzięki temu internauta błyskawicznie dotrze do informacji o interesującym go zabiegu czy zagadnieniu.
-
Klikalne logo – dzięki któremu pacjent szybko zostaje przekierowany na stronę główną placówki bez konieczności powrotu przez gąszcz przejrzanych już podstron.
Dużym udogodnieniem, dzięki któremu następuje bardzo szybki obieg informacji wewnątrz placówki medycznej, jest wdrożenie intranetu, czyli wewnętrznej sieci internetowej. To sprawia, że kompetentny lekarz może w krótkim czasie odpowiedzieć na zapytanie skierowane przez pacjenta.
Źródło: „Gazeta Finansowa”