Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta

- 29-07-2024
Ewolucja mediów cyfrowych w ostatnich latach stworzyła możliwości skuteczniejszego wchodzenia na nowe rynki. Z badań wynika, że połączenie potencjału mediów społecznościowych, solidnej witryny internetowej o szerokiej widoczności w Internecie oraz własnego kanału na YouTube najskuteczniej buduje wizerunek firm w Internecie. Dodatkowo także przydają się do tego celu przynależność do klastra w nauce i wdrażanie narzędzi cyfrowych.
Wprowadzenie tych narzędzi do strategii marketingowej może pomóc w szybkim odniesieniu sukcesu także na coraz bardziej konkurencyjnym rynku klinik stomatologicznych i pracowni protetycznych.
Stomatolog i technik dentystyczny nie powinni jednak zapominać, że celem podejmowanych działań marketingowych powinno być budowanie zaufania pacjenta/klienta. Bo pacjent/klient powierzy zdrowie jamy ustnej tylko temu podmiotowi/specjaliście, który wzbudzi jego zaufanie. Jednym ze skutecznych narzędzi budujących zaufanie u usługobiorców jest wyświetlanie wyników swojej pracy. Wynikami tymi dla stomatologów i techników dentystycznych są dobrej jakości zdjęcia prac i osiągniętych rezultatów oraz opinie zadowolonych pacjentów/klientów.