Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
Ankieta
Stomatolog lub technik dentystyczny starający się o kredyt na prowadzoną działalność, szybciej otrzymają oczekiwane wsparcie finansowe, jeśli będą umieli przekonać bank do swoich planów. Argumentami przetargowymi dla osób starających się o kredyt będą:
-
Zainwestowanie właściciela przedsiębiorstwa własnego kapitału w firmę – co przez instytucję finansową jest odbierane bardzo dobrze jako potwierdzenie, że osoba starająca się o kredyt jest przekonana, iż firma jest „skazana na sukces”.
-
Dobry, konkurencyjny i merytoryczny biznesplan – jest jak czytelny przewodnik, z którego bank może wyczytać informację, ile zyska, jeśli zainwestuje w udzielenie pożyczki.
-
Umiejętność przekonywania – tak do przedstawionego biznesplanu, jak i do tego, że ma się predyspozycje i wykształcenie do prowadzenia działalności w określonym segmencie gospodarczym.
-
Dobre wykształcenie, stabilny stan cywilny, odpowiedni wiek, profil zawodowy z perspektywami rozwoju, atrakcyjne miejsce zamieszkania i prowadzenia biznesu – to ważne parametry, które brane są pod uwagę przy udzielaniu kredytu. Jeśli klient banku może pochwalić się sukcesami zawodowymi w branży, w której się kształcił i w której działa, nie prowadzi działalności w oderwaniu od realiów gospodarczo-ekonomicznych, w których firma działa, istnieją duże szanse, że wniosek potencjalnego kredytobiorcy zostanie pozytywnie rozpatrzony.
-
Historia kredytowa bez zarzutu oraz korzystanie z kont bankowych bez łamania reguł przypisanych im regulaminów i bez zaległości w opłacaniu rachunków od dostawców energii, gazu, operatorów telekomunikacyjnych czy polis ubezpieczeniowych.
-
Nieposzlakowana opinia w ZUS oraz w urzędzie skarbowym.
-
Podpisane kontrakty lub umowy na świadczenie usług, które potwierdzą, że firma dobrze radzi sobie na rynku biznesowym.
-
Dobre zabezpieczenie kredytu.
Źródło: „Rzeczpospolita”