Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta
- 12-03-2012
Krakowska klinika dentystyczna Indexmedica, która na rynku działa od 2006 r., jest dobrym przykładem na to, w jaki sposób można wykorzystać internet do rozwoju firmy, poszerzania bazy klientów i do docierania do nowych grup pacjentów. Indexmedica, której obszarem zainteresowania jest turystyka stomatologiczna i medyczna, postanowiła klientów zagranicznych szukać przez internet. Początkowo strona internetowa firmy działała w języku angielskim i niemiecki, a z czasem w szwedzkim, norweskim i islandzkim. W firmie postawiono na profesjonalną obsługę strony internetowej, wraz z pozycjonowaniem pod wyszukiwarkę Google oraz reklamy typu AdWords.
- Reklamy w ramach programu AdWords przyniosły 30-40-procentowy wzrost zapytań od klientów. Przełożyło się to na wzrost liczby pacjentów o 15-20 proc. Dlatego od 2007 r. stale korzystamy z tej formy promocji — mówi Jadwiga Szopa, menadżer kliniki.
Klinika miała sprecyzowane cele marketingowe i już w 2007 r. lepszą niż przeciętna świadomość tego, jakie korzyści można osiągnąć, promując się w internecie. Dobór środków i sposób wykonania doradzała z kolei agencja interaktywna Deva Group współpracująca z Indexmedicą.
Obecnie około połowa pacjentów Indexmedici to Skandynawowie. Wszyscy zagraniczni pacjenci to przeciętnie ok. 40 osób miesięcznie leczonych w klinice. Stanowią oni 50-70 proc. ogółu pacjentów.
Źródło: „Puls Biznesu”