Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna TechnikWarto wiedzieć ...

Ankieta

Gdzie szukasz informacji z branżowych?

  • na targach
  • w internecie
  • w gazetach
  • podczas konferencji
  • podczas szkoleń
Sukces dzięki internetowi
  • 12-03-2012
 

 

 

 

 

Krakowska klinika dentystyczna Indexmedica, która na rynku działa od 2006 r., jest dobrym przykładem na to, w jaki sposób można wykorzystać internet do rozwoju firmy, poszerzania bazy klientów i do docierania do nowych grup pacjentów. Indexmedica, której obszarem zainteresowania jest turystyka stomatologiczna i medyczna, postanowiła klientów zagranicznych szukać przez internet. Początkowo strona internetowa firmy działała w języku angielskim i niemiecki, a z czasem w szwedzkim, norweskim i islandzkim. W firmie postawiono na profesjonalną obsługę strony internetowej, wraz z pozycjonowaniem pod wyszukiwarkę Google oraz reklamy typu AdWords.

- Reklamy w ramach programu AdWords przyniosły 30-40-procentowy wzrost zapytań od klientów. Przełożyło się to na wzrost liczby pacjentów o 15-20 proc. Dlatego od 2007 r. stale korzystamy z tej formy promocji — mówi Jadwiga Szopa, menadżer kliniki.

Klinika miała sprecyzowane cele marketingowe i już w 2007 r. lepszą niż przeciętna świadomość tego, jakie korzyści można osiągnąć, promując się w internecie. Dobór środków i sposób wykonania doradzała z kolei agencja interaktywna Deva Group współpracująca z Indexmedicą.

Obecnie około połowa pacjentów Indexmedici to Skandynawowie. Wszyscy zagraniczni pacjenci to przeciętnie ok. 40 osób miesięcznie leczonych w klinice. Stanowią oni 50-70 proc. ogółu pacjentów.

Źródło: „Puls Biznesu”

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Patronujemy

 


 

08/10-03-2017

 

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS