Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna PacjentWarto wiedzieć
W Łódzkiem wiedzą, jak dochodzić swoich praw
  • 14-09-2012
 

 

 

 

Leczenie protetyczne i wadliwie wykonane uzupełnienia to tylko dwa z przedmiotów skarg na funkcjonowanie służby zdrowia, które zgłaszają pacjenci. Pacjenci skarżą się na lekarzy oraz na personel pielęgniarki. W niektórych regionach naszego kraju skarg jest stosunkowo mało (np. na Podlasiu), ale w Łódzkiem prawa pacjentów są odbiorcom usług medycznych dobrze znane i wiedzą oni, jak i gdzie mogą dochodzić swoich racji.

Przykładem jest 65-latek z Łodzi. Jego leczenie protetyczne obejmowało wykonanie nowego uzupełnienia. Dentysta pobrał wycisk, wykonał protezę i odesłał pacjenta do domu. Okazało się, że proteza jest krzywa i nie nadaje się do użytku. Pacjent zwrócił się do stomatologa z prośbą o wykonanie poprawek, ale ten odmówił. Łodzianin złożył więc skargę do lokalnego oddziału NFZ i sprawą zajęli się urzędnicy, prosząc dentystę o złożenie pisemnego wyjaśnienia. Pomimo zapewnień o dobrej jakości protezy, konsultant wojewódzki orzekł, że uzupełnienie jest krzywe. W efekcie dentysta musiał zwrócić pacjentowi pieniądze, by ten mógł sobie zrobić nową protezę.

Źródło: „Polska Dziennik Łódzki”

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
Autor:
 
Treść
 
Kod obrazkowy
 
Przepisz kod
 
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Wyszukiwarka gabinetów

 
 
 
 

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Ankieta

Czy w codziennej higienie jamy ustnej używasz płukanki do ust ?

  • Tak
  • Nie
Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS