Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzMarketing stomatologicznyStrona WWW

Dobra konwersja – cel strony internetowej dentysty
 

 
 

 

 

Dobra strona internetowa dentysty na pewno powinna być estetyczna. Jednak skupianie uwagi internauty na wyglądzie witryny nie jest głównym celem tworzenia i istnienia strony. Celem nadrzędnym nie jest również propagowanie wiedzy poprzez tworzenie treści o odpowiedniej jakości i wartości merytorycznej – choć to niewątpliwie istotna misja. Nie chodzi też o to, aby poprzez stronę internetową przekonać ludzi, jak bardzo jest się mądrym i utytułowanym lekarzem. Nadrzędnym celem, któremu służyć ma dobrze zrobiona strona internetowa dla stomatologa, jest wysoki współczynnik konwersji.

Współczynnik konwersji to nic innego, jak liczba osób odwiedzających stronę internetową, którzy zrealizowali (albo nie zrealizowali) cel z góry wyznaczony przez twórcę lub właściciela witryny. W stomatologii celem tym jest kontakt z gabinetem lub umówienie się na wizytę. Oczywiście, można założyć również inny cel i temu przyglądać się pod kątem współczynnika konwersji – może nim być, na przykład, wypełnienie formularza bądź ankiety. Jednak to umówienie się na wizytę na konkretny termin bądź zainicjowanie ze strony pacjenta kontaktu z gabinetem stomatologicznym będą działaniami, które z największym prawdopodobieństwem mogą zaowocować wzrostem liczby rzeczywistych pacjentów.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS