Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 26-10-2022
Internet dla stomatologów może być wspaniałym narzędziem do poinformowania świata o swoim istnieniu, a także do przekazywania na bieżąco wiadomości o tym, co dzieje się w gabinecie bądź klinice. Eksperci od marketingu dentystycznego zauważają jednak, że stomatolodzy będący introwertykami mają duży problem z wykorzystaniem tych narzędzi do promowania siebie i tego, co robią.
Już w 1921 roku psychoanalityk Karl Young opowiedział o istnieniu dwóch postaw osobowościowych – ekstrawertycznej i introwertycznej. O introwertyku powiedział, że jego nieśmiałość i nieufność wzbudzają wahanie i dlatego zawsze ma on trudności z przystosowaniem się do świata zewnętrznego. Oczywiście, nie wszyscy introwertycy są identyczni, niemniej wszyscy charakteryzują się kilkoma przydatnymi dla marketingu cechami. Mianowicie świetnie opowiadają historie oraz mają znakomite umiejętności komunikacji pisemnej; i dodatkowo – wolą działać w ramach własnej firmy a nie pracować dla kogoś. Eksperci od marketingu dentystycznego zauważyli też, że posty tworzone przez dentystów będących introwertykami, które później umieszczane są w mediach społecznościowych, cechują się autentycznością przekazu. Czytelnicy kochają takie wpisy, dlatego dzięki nim dentysta wzbudza zaufanie, co ostatecznie przekłada się na większą liczbę lojalnych pacjentów i dobrą promocję praktyki.