Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 22-08-2023
Pod pojęciem marketingu przychodzącego rozumie się jedną ze strategii marketingu cyfrowego, dzięki której można przyciągnąć pacjentów do gabinetu stomatologicznego. Robi się to przez tworzenie odpowiednio dostosowanych do grupy odbiorczej przydatnych treści i form przekazu. W marketingu przychodzącym istotną rolę odgrywa dobre planowanie i opracowanie strategii. Mówi się nawet o tworzeniu tak zwanej mapy ścieżki klienta, dzięki której będzie można łatwo dobierać odpowiednie narzędzia i formy przekazu do konkretnych etapów działań marketingowych.
Marketing usług stomatologicznych realizowany w konwencji marketingu przychodzącego jest dla dentystów istotny, ponieważ jest on odpowiedzią na potrzeby pacjentów. Mniej w nim sprzedaży, a więcej generowania dobrej jakości treści i dostarczenia solidnej informacji zarówno o marce (tu: klinice, gabinecie), jak i usługach oferowanych w konkretnym gabinecie stomatologicznym. Skupia się on bardziej na przekazywaniu wartościowych treści niż na promowaniu konkretnych usług.