Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Telefony od pacjentów trzeba (i warto) odbierać
  • 08-05-2024
 

 

 

 

 

 

 

Około 80% komunikacji biznesowej odbywa się za pośrednictwem telefonu, stąd znaczenie rozmów telefonicznych z pacjentami ma ogromny wpływ na wizerunek gabinetu dentystycznego.

Większość gabinetów stomatologicznych ma obecnie na swoich stronach internetowych widżet umożliwiający połączenie z gabinetem po kliknięciu w ten element graficzny i szybką rezerwację wizyty. Trzeba jednak, aby ktoś od pacjenta telefon odebrał. Obecnie pacjenci oczekują bowiem szybkiej reakcji i natychmiastowego rozwiązania swoich problemów ze zdrowiem jamy ustnej. Szczególnie jeśli problemem tym jest ból zęba. Kiedy nękany bólem pacjent poszukuje natychmiastowej pomocy, a okazuje się, że w gabinecie dentystycznym nikt nie odbiera telefonu, czuje się on sfrustrowany i wpada w gniew. Kiedy dzwoni potencjalny pacjent, który nie potrzebuje pomocy natychmiast, a jedynie poszukuje dentysty do leczenia planowanego, personel gabinetu ma zaledwie kilka sekund, aby mu zaimponować i przekonać do rezerwacji wizyty. Nawet najsympatyczniejszy komunikat w poczcie głosowej nie przekona potencjalnych pacjentów do wizyty w gabinecie – około 87% nowych pacjentów kierowanych na to narzędzie, zawieszanych lub niewłaściwie witanych, nigdy nie oddzwania.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS