Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Celujesz w millenialsów? – zapomnij o tradycyjnym marketingu stomatologicznym
  • 09-08-2023
 

 

 

 

 

 

Millenialsi, zwani także pokoleniem Y, to osoby urodzone między początkiem lat 80. a połową lat 90. XX wieku. Podczas swojego dzieciństwa mieli już kontakt z internetem, urządzeniami mobilnymi i mediami społecznościowymi. Z badań wynika, że tradycyjny marketing stomatologiczny może nie być najlepszym sposobem na dotarcie do tej grupy odbiorców.

Eksperci uważają, że dentyści powinni raczej postawić na wideo, jeśli celują w pacjentów z grupy pokolenia Y. Wynika to z faktu, że przeciętny millenials spędza co najmniej godzinę dziennie na oglądaniu treści wideo w internecie – woli bowiem obejrzeć film o produkcie niż o nim przeczytać. Ponadto z badań wynika, że prawie 3/4 konsumentów z pokolenia Y uważa, iż film o usłudze lub produkcie jest ważniejszy niż opisywanie ich. Odkryto też, że millenialsi są bardziej skłonni do interakcji z firmą, o ile nie jest ona nadmiernie promocyjna. Warto jeszcze wspomnieć, że znakomita większość millenialsów częściej niż poprzednie pokolenia ogląda wideo przed podjęciem decyzji dotyczącej zakupu produktu lub usługi w konkretnej firmie.

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS