Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Dobry marketing usług stomatologicznych to wysiłek zespołowy
  • 05-07-2023
 

 

 

 

 

 

Marketing usług stomatologicznych będzie najbardziej efektywny, kiedy stanie się częścią pracy każdego członka zespołu stomatologicznego. Aby tak się stało, należy uświadomić wszystkie osoby pracujące w gabinecie o istnieniu i roli planu marketingowego dla praktyki stomatologicznej, w której są zatrudnieni. Eksperci podpowiadają, że jeśli uczyni się marketing istotnym punktem w opisie stanowiska każdego pracownika, wówczas nie będzie się on wydawał obowiązkiem dodatkowym, tylko stanie się częścią kultury pracy.

Kiedy wszyscy członkowie zespołu są zaangażowani w marketing, wówczas poszerzanie się zasięgu informacji o konkretnym gabinecie stomatologicznym dzieje się samoistnie. Trzeba jedynie zadbać, aby do szerokiego grona odbiorców docierały pozytywne wieści o praktyce dentystycznej i pracującym w niej zespole.

 

Dentysta może być proaktywny w działaniach marketingowych – przewidywać potrzeby i pragnienia swoich pacjentów, a także zapewniać im wyjątkową jakość obsługi. Może być także reaktywny i reagować w czasie rzeczywistym w swojej społeczności zarówno fizycznej, jak i internetowej na pojawiające się wydarzenia. Proaktywność powszechnie jest postrzegana jako lepsza od reaktywności, ale są momenty, gdy szybka reakcja może przynieść wiele korzyści, na przykład kiedy w mediach społecznościowych umieszczony zostanie responsywny post, który nie do końca został przemyślany. Wówczas błyskawiczna reakcja może uratować reputację dentysty i praktyki, którą prowadzi.  

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS