Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Dentysta marketingowo wielokanałowy
  • 21-06-2023
 

 

 

 

 

Marketing usług stomatologicznych może być realizowany na różne sposoby, ale warto wiedzieć, że mają one różne koszty, które trzeba ponieść na wejściu, inne współczynniki konwersji i inne zwroty z inwestycji.

Eksperci podkreślają, że raczej prędzej niż później dentyści muszą postawić na aktywność w wielu cyfrowych kanałach marketingowych. Bowiem tradycyjna reklama zajmuje wprawdzie najmniej czasu i działa najszybciej, ale kosztuje najwięcej, a ponadto nie gwarantuje wysokiego współczynnika konwersji z uwagi na bezosobowy charakter przekazu. Nowoczesny marketing cyfrowy oparty jest natomiast na pozwoleniu udzielonym przez użytkownika internetu i opiera się na danych zebranych od pacjentów lub potencjalnych pacjentów oraz ich zgodach na wykorzystanie tych danych w celach marketingowych. Reklama cyfrowa wiąże się z niższymi kosztami w porównaniu do tradycyjnej, a ma wyższe współczynniki konwersji i zwrot z inwestycji.

Marketing szeptany również wykorzystywany jest do poprawy wyników praktyk stomatologicznych. Cechuje się dużą skutecznością i jest tani – informacja bowiem niesie się sama, przekazywana tak zwaną pocztą pantoflową. Ta strategia wymaga poświęcenia sporej ilości czasu, lecz jest opłacalna dla zlecającego. Ze statystyk bowiem wynika, że 90% konsumentów wierzy rekomendacjom znajomych, 70% – opiniom innych konsumentów, a użytkownicy mediów społecznościowych są o 71% bardziej skłonni zaufać marce, do której skierował ich inny użytkownik.


 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS