Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Marketing szeptany w stomatologii – dlaczego jest taki skuteczny?
  • 05-07-2021
 

 

 

 

 

Dawniej informacje o dobrych fachowcach podawano podczas spotkań lub rozmów przez telefon stacjonarny. Była to typowa „poczta pantoflowa”. Obecnie marketing szeptany jest znakomitym i skutecznym narzędziem do budowania wizerunku – głównie przez internet i komunikatory na smartfonach, ale słowo mówione „na ucho” wciąż nie straciło na znaczeniu.

 

Skuteczność i atrakcyjność marketingu szeptanego jako narzędzia promowania usług w stomatologii i protetyce wynika z:

  • prawie zerowych nakładów – informacje o usługach i usługodawcy szerzą się same przez pacjentów/klientów; jedynie trzeba zapewnić znakomitą jakość świadczonych przez siebie usług; coraz częściej istotne są też dla pacjenta/klienta: wysoka kultura osobista personelu medycznego i pomocniczego, wygląd i funkcjonalność placówki oraz jej wyposażenie;

  • nieomal wiralowego rozpowszechniania się opinii – rozprzestrzenianie informacji przebiega bardzo szybko;

  • możliwości korzystania z wielu nowoczesnych kanałów rozpowszechniania informacji przez internet, w tym – z wykorzystaniem potencjału mediów społecznościowych.


 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS