Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

SWOT w gabinecie i laboratorium
  • 06-02-2018
 

 

 

 

Marketing dysponuje potężnym narzędziem, którego zastosowanie umożliwi opracowanie skutecznej strategii na poprawę kondycji gabinetu stomatologa lub pracowni technika dentystycznego, mianowicie analizą SWOT. To jednocześnie narzędzie genialnie proste w użyciu. Wymaga jedynie dogłębnego prześwietlenia mocnych i słabych stron podmiotu, zagrożeń i możliwości.

  • Mocne strony: tu wymieniasz cechy, które odróżniają twoją praktykę od innych w twojej okolicy lub regionie. Wymieniasz wszystko, co twoim zdaniem należy w gabinecie lub pracowni zachować, aby wyróżniać się na tle konkurencji.

  • Słabe strony: każdy je ma. Twoja praktyka lub pracownia także. Należy szczerze je wymienić – bo tylko w ten sposób uda się pokonać przeszkody, które mogą blokować lub zakłócać rozwój biznesu.

  • Możliwości: tu nie ma miejsca na życzeniowo-magiczny tok myślenia, ale na solidne i realne oszacowanie sił i potencjału na miarę zadania. Wymieniasz wszystkie, twoim zdaniem, cechy i właściwości, dzięki którym twoja praktyka może działać lepiej.

  • Zagrożenia: tu nie wpadasz w czarnowidztwo, ale – podobnie, jak wyżej – rzeczowo szacujesz, co może być przeszkodą w osiągnięciu celu.

Szczera i wykonana dogłębnie analiza tych czterech nieskomplikowanych punktów umożliwi ci ujrzenie twojego biznesu tu i teraz. Od tego miejsca dopiero możesz ruszyć naprzód w kierunku wytyczonego celu.

Źródło: Opracowanie własne

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS