Na skróty
- Forum
- Zareklamuj swój gabinet
- Izby Lekarskie w Polsce
- Partnerzy portalu
- Magazyn Stomatologiczny
- Wydawnictwo
Czelej - Wydawnictwo
PZWL - Wydawnictwo
Med Tour Press Int. - new! Katalog firm
- Dodaj gabinet
- Poradnik dentysty
- Organizacje
- Turystyka stomatologiczna
- Marketing stomatologiczny
- Dotacje z UE
- KORONAWIRUS
- Dental TV
- new! Czas na urlop!
- Relacje z targów i imprez
- 24-03-2017
Internet to potężne narzędzie do kreowania opinii o gabinecie czy pracowni i warto, aby stomatolog lub technik dentystyczny z niego korzystali – ponieważ tą metodą mogą zafundować witrynie internetowej własnej praktyki czy laboratorium najtańszą i najlepszą optymalizację. Pacjentów/klientów trzeba jednak zachęcić do tego, aby zechcieli wyrazić swoją opinię po wizycie w gabinecie lub pracowni protetycznej. Z praktyki wiadomo, że nie będą oni:
-
specjalnie zakładać profilu lub konta na portalu społecznościowym, forum czy stronie do wyrażania opinii;
-
wypełniać skomplikowanych formularzy w celu dodania opinii;
-
pisać szczegółowych informacji na temat odbytego leczenia czy kontaktu z protetykiem.
Do wyrażenia własnej opinii w internecie można zachęcić poprzez:
-
udostępnienie wielu możliwości zamieszczenia opinii – co oznacza, że gabinet lub pracownia powinny mieć nie tylko witrynę, ale również profile firmowe na portalach społecznościowych lub profile na stronach dających możliwość wydawania ocen i opinii, grupujących podmioty medyczne;
-
osobistą prośbę przy zakończeniu wizyty;
-
sympatycznym e-mailem lub sms-em z prośbą o opinię przesłanym tego samego dnia po wizycie lub w następnym.
Źródło: Opracowanie własne