Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Siła targów
  • 20-02-2014
 

 

 

 

 

Dzięki targom i innym imprezom wystawienniczym zyskują tak odwiedzający, jak i firmy prezentujące oferty usług lub sprzęt. „Ulotki, billboardy, reklamy w prasie, telewizji czy internecie - z nowym produktem można dotrzeć do klienta na wiele sposobów. Specjaliści twierdzą jednak, że pod względem efektywności marketingowej wymienione kanały promocji przegrywają z imprezami targowymi, których siła tkwi w bezpośrednim kontakcie z klientem” - informuje „Puls Biznesu” w wydaniu z dnia 4.02.2014 r. Ci, którzy decydują się zaprezentować swoją ofertę na targach, zyskują możliwość nawiązania w krótkim czasie wielu kontaktów handlowych i odbycia spotkań z potencjalnymi klientami, a nie z osobami, które znalazły się w otoczeniu firmy z przypadku. Odwiedzający mogą zaś zapoznawać się z ofertą praktycznie wszystkimi zmysłami: testując sprzęt, oglądając próbki i prowadząc rozmowy z wystawcami.


 

Aby poprzez targi uzyskać jak najwięcej korzyści, nie wystarczy na nich tylko być i ukazać odwiedzającym stanowisko firmy. Bo choćby było ono najbardziej atrakcyjne, nowoczesne, kolorowe, najważniejsi i tak pozostaną w nim ludzie oraz niebanalne pomysły na wyeksponowanie oferty. Z tego powodu największe tłumy na targach można znaleźć tam, gdzie firmy stawiają na oryginalność, innowacyjne pomysły i zawsze chętne do rozmowy i pracy, wypoczęte osoby obsługujące stoisko.

- Połączenie nietypowych materiałów, takich jak szkło hartowane, ściany wodne czy szlachetne drewno, z atrakcyjną grafiką, ciekawą grą świateł czy barw tworzy niepowtarzalny efekt i przyciąga wielu potencjalnych klientów. Wyobraźnia niektórych naszych wystawców wydaje się nie mieć granic. Na targach stomatologicznych jeden z nich zaprezentował fotel dentystyczny w kształcie Harleya Davidsona. Na innej imprezie wystawcy zorganizowali minifabrykę, w której prezentowali swoje maszyny i procesy - opowiada Grażyna Grabowska, prezes Targów w Krakowie.

Na samych targach prezentowanie oferty się nie kończy. Niemieccy handlowcy zwykli mawiać, że „pierwszy dzień po targach, to pierwszy dzień przed targami” i – pamiętając o tym – należy, równolegle do przygotowywania oferty na imprezę wystawienniczą, zadbać o potargową ekspozycję tego, z czym przychodzi się do klienta.

Źródło: „Puls Biznesu”


 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS