Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Zdobyć pacjenta przez www
  • 10-07-2013
 

 

 

 

 

Aż 88 proc. ludzi szukając pomocy medycznej, zaczyna od przeglądania internetu. Pomocy u lekarza szuka zaś 77 proc. Najczęściej poszukuje się pomocy w wypadkach nagłych. Ludzie starają się wybierać najlepsze lub wzbudzające zaufanie placówki medyczne. Oznacza to, że treści, jakie internet niesie na temat danej lecznicy, w istotny sposób wpływają na wybór, jakiego dokona pacjent lub jego rodzina. Dużą rolę w dostarczaniu informacji oraz pozytywnego wyobrażenia o placówce odgrywa strona www. Zakup i uruchomienie strony internetowej zwraca się bardzo szybko i jeśli tylko jest ona przygotowana w sposób profesjonalny oraz przyjazny dla użytkownika, świetnie pomaga w realizacji celów biznesowych placówki.

Warto zwrócić uwagę na dobre przygotowanie na stronie następujących elementów:

  • Przejrzysty projekt graficzny – taki, który umożliwia łatwą i szybką nawigację oraz bezproblemowe znalezienie informacji, których pacjent poszukuje. Grafika powinna zachęcać do długiego pozostawania na stronie, poszukiwania dalszych informacji, ponieważ pozytywnie wpływa to na liczbę zapytań kierowanych do administratora strony o usługi oferowane przez placówkę medyczną.

  • Mapa Google – dzięki której pacjent szybko uzyska informacje o lokalizacji lecznicy, możliwościach i czasie dojazdu. Mapkę oraz informacje o dojeździe i możliwościach kontaktu z lecznicą warto przygotować tak, aby mogli skorzystać z nich internauci mający kłopoty ze wzrokiem.

  • Sprawnie działająca wyszukiwarka wewnętrzna i duże, dobrze widoczne okienko do wpisywania wyszukiwanych haseł – dzięki temu internauta błyskawicznie dotrze do informacji o interesującym go zabiegu czy zagadnieniu.

  • Klikalne logo – dzięki któremu pacjent szybko zostaje przekierowany na stronę główną placówki bez konieczności powrotu przez gąszcz przejrzanych już podstron.

Dużym udogodnieniem, dzięki któremu następuje bardzo szybki obieg informacji wewnątrz placówki medycznej, jest wdrożenie intranetu, czyli wewnętrznej sieci internetowej. To sprawia, że kompetentny lekarz może w krótkim czasie odpowiedzieć na zapytanie skierowane przez pacjenta.

Źródło: „Gazeta Finansowa”


 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS