Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Nowy partner w biznesie
  • 24-09-2012
 

 

 

 

 

Marketing przeniósł się na dobre do sieci internetowej. Z dobrodziejstw tego rozwiązania korzysta w naszym kraju już wielu przedsiębiorców, ale – w opinii profesjonalistów działających w branży medialnej – wciąż jest ich za mało. W Polsce zaledwie 60 proc. małych firm ma swoją stronę internetową i tylko o 20 proc. więcej tych znajdujących się w sektorze przedsiębiorstw średnich. Niewielu też przedsiębiorców inwestuje w profesjonalne kampanie, których podstawą dotarcia do potencjalnych klientów jest dobrze opracowana reklama. Lukę tę dostrzegła i postanowiła wypełnić kalifornijska firma ReachLocal, która od niedawna działa na polskim rynku. Pracownicy agencji poprzez wykorzystanie własnych narzędzi marketingowych i możliwości, jakie oferuje internet, chcą pomóc takim przedsiębiorcom jak m.in. stomatolodzy w dotarciu do szerszego grona potencjalnych klientów. Agencja chce także podpowiadać, jak zoptymalizować podejmowane działania marketingowe oraz chce monitorować efekty działań prowadzonych w sieci, m.in. poprzez śledzenie telefonicznych czy e-mailowych prób nawiązania kontaktu klienta z firmą.

Źródło: „Puls Biznesu”

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS