Strona główna - portaldentystyczny.pl

Strona główna LekarzAktualności

Pracownik – chodząca reklama firmy
  • 27-02-2012
 

 

 

 

 

Pracodawca powinien pamiętać, że wizerunek firmy zależy od każdego z pracowników i każdy z nich może być chodzącą reklamą albo antyreklamą firmy. Warto zatem, aby marketing stomatologiczny opierał się nie tylko na wytyczaniu celów i planowaniu strategii, ale także na tym, jak zmotywować kadry, aby czuły się zaangażowane w tworzenie wizerunku swojego miejsca pracy.

Prelegenci na seminarium poświęconemu biznesowi odpowiedzialnemu społecznie (CSR), które odbyło się w Białymstoku, przekonywali, że pracownicy to najcenniejszy zasób firmy - to dzięki nim buduje się wizerunek marki. Dlatego o pracowników należy dbać, motywować ich i dążyć do tego, aby praca odbywała się w pozytywnej atmosferze. Zabieganie o pracowników przynosi wymierne korzyści biznesowe. Ponadto od zaangażowania pracowników zależy, czy zaplanowana strategia rozwoju firmy lub też zdobywanie nowych nisz rynkowych powiodą się czy zakończą porażką.

 

W części polskich firm realizuje się strategię biznesu odpowiedzialnego społecznie (CSR). Strategia ta uwzględnia interesy społeczne, ochronę środowiska i wskazuje na dbałość o relacje firmy z jej otoczeniem oraz o relacje pomiędzy poszczególnymi pracownikami różnych szczebli w przedsiębiorstwie. Dobrze realizowana strategia CSR skutkuje większą lojalnością pracowników i ich aktywnością zawodową oraz społeczną, rzetelnym wykonywaniem swoich obowiązków i obniżeniem kosztów działania firmy.

Źródło: „Gazeta Współczesna”

 

 

 
Inne wiadomosci w kategorii
Komentarze
 
W chwili obecnej nie dysponujemy żadnymi komentarzami.
 
 

LOGOWANIE

Pierwszy raz w portalu?
Zarejestruj się Jak korzystać

Newsletter

Dodaj swój adres e-mail aby otrzymywać bieżące informacje

Katalog Firm

Kanały
informacyjne RSS
Subskrybuj RSS
Realizacja: Ideo Powered by: Edito CMS