Autor
Wiadomość
serwisant
Gość
Gość
Tyle, że żadnego z tych autoklawów nie kupisz za 4000zł bo to nierealne. A co do sprawdzenia rzetelności certyfikatu to uderz do przedstawiciela tej marki w Polsce o ile taki istnieje i poproś o CE z deklaracją zgodności do wglądu a potem porównaj uzyskane dane z danymi udostępnianymi na stronach www urzędu który je wystawił. Nic prostszego.
marek
Gość
Gość
Nie ma strony, nie ma oficjalnego importera, czy przedstawiciela w sumie to nawet ciężko stwierdzić czy ktoś poza alegrowiczem istnieje, bowiem ten nie chce mi przekazać informacji na temat importera. Zaniepokoił mnie za to wyświetlany na stronie urzędu wydającego CE napis number does not exist, sugerujący niestety jakiś przekręt. Oczywiście sprzedawca nie widzi problemu i zapewnia mnie o legalności autoklawu. Stąd moje pytanie, czy jest jakaś instytucja do której się mogę zgłosić by wyjaśnić swe wątpliwości. Co do ceny, to nie znam się na wartości wytwarzania autoklawów, ani nawet na cenniku części zamiennych, więc nie zastanawiałem się przy zakupie czy cena nie jest zaniżona, bowiem wydawała mi się atrakcyjna. Zdarzają się przecież promocje, prawda?
Kasia
Gość
Gość
Kupiłam przed świętami w Niemczech za pośrednictwem mojej kuzynki autoklaw W&H Lisa z likwidowanego gabinetu. Autoklaw jest z 2008r. i ma 1240 cykli. Po przywiezieniu do kraju został zrobiony pełny przegląd w autoryzowanym serwisie W&H wszystko OK (do wymiany była uszczlka drzwi). Przekazano mi do niego dużą ilość dokumentów m.in.:
1) Declaration of conformity sterilization chamber 17L - CE0497
2) Declaration of conformity Autoklav Lisa 517 CE0051
3)Test Certificate CE0051
4)Test Calibration
5)Work test report
6) Gwarancja
Jest tego kilkanaście stron. Gdzie mogę sprawdzić te certyfikaty które opisujecie ? I prosze o informację jak wygląda zgłoszenie autoklavu do sanepidu bo będę to robiła pierwszy raz :-) muszę mieć jeszcze jakieś dokumenty .Dziękuję bardzo za informacje