Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta

- 25-02-2015
Technologia zmienia się prawie z dnia na dzień. Za błyskawicznymi modyfikacjami muszą nadążać stomatolodzy i technicy dentystyczni, a za nimi – producenci sprzętu medycznego i akcesoriów ułatwiających pracę. Wszystko to dziać się powinno z ukierunkowaniem na zapewnienie najwyższej jakości usług dla coraz bardziej świadomych i wymagających pacjentów. Dlatego przedsiębiorcy, którzy chcą osiągnąć sukces lub już go osiągnęli, współdziałając z dentystami na zasadach B2B, stawiają na nienaganne relacje oparte na kryterium jakościowym. Najlepsi starają się ściśle dotrzymywać kroku specjalistom z branży stomatologicznej, szkoląc się równie intensywnie, jak medycy – ponieważ tu leży klucz do sukcesu. Jeśli stomatolog zastanawia się nad podjęciem współpracy z nowym kontrahentem, powinien zasięgnąć informacji o tym, czy firma stale dąży do podnoszenia profesjonalizmu. Jeśli tak, to solidna podstawa do budowania zaufania biznesowego już jest.
Przedsiębiorcy współpracujący z branżą medyczną uważają, że rozwój innowacji technologicznych w Polsce byłby dużo łatwiejszy i bardziej intensywny, gdyby uprościć i ustabilizować system podatków. Stabilne przepisy – to ich biznesowe marzenie, bo – jak mówią – z resztą trudności Polacy sobie poradzą, ponieważ to kreatywny naród.
Źródło: „Puls Biznesu”