Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta

- 22-04-2013
- Bardzo lubię słowo „przedsiębiorca". Ono niesie w sobie tę informację, że ktoś bierze sprawy w swoje ręce. Łącznie z odpowiedzialnością za los swój i swoich pracowników - mówi Solange Olszewska, prezes zarządu i współtwórczyni Solaris Bus & Coach, z wykształcenia lekarz stomatolog. Rozmowa z panią prezes zamieszczona została w periodyku „Własny Biznes Franchising” (wyd. z dn. 2.04.2013 r.). Solange Olszewska pracowała jako dentystka, a także jako wykładowca akademicki w Berlinie. Jak opowiada, nie porzuciłaby praktyki stomatologicznej, gdyby nie decyzja męża o powrocie do Polski. Praca w firmie, w której obecnie jest prezesem, to jedyny biznes, jaki prowadziła – mąż poprosił, aby z autobusami nie zostawiała go samego. Spostrzeżenia, które Solagne Olszewska czyni w cytowanej rozmowie na temat prowadzenia firmy, mogą przydać się nie tylko przedsiębiorcom związanym z branżą motoryzacyjną – to uniwersalne rady. Choćby ta, że podczas prowadzenia firmy człowiek musi uczyć się cały czas, a kontrahenta trzeba umieć zrozumieć, aby móc z nim prowadzić efektywną współpracę. Lub porada inna, aby zdawać sobie sprawę z różnic kulturowych – bo to procentuje w rozwijaniu interesu. Rady te z powodzeniem da się zastosować również w odniesieniu do dentystów: kierowanie się pozytywnymi emocjami, zrozumienie pacjenta i wczucie się w jego sytuację, plus, oczywiście, profesjonalne wykonanie usługi dentystycznej, stanowią klucz do tego, aby pacjent ów stał się przychylnie nastawionym i lojalnym klientem gabinetu.
Źródło: „Własny Biznes Franchising”