Technik
- Warto wiedzieć ...
- Artykuły fachowe
- Dowiedz się jak ...
- Spis szkół w których można uzyskać tytuł technika dentystycznego
- Forum
- Ogłoszenia - Technik
- Praca
- Relacje z imprez
- Subskrypcja
- Dodaj laboratorium
- Współpraca
- Dental Labor
- Historia Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki CEDE2011
- Kongres Techniki Dentystycznej
- Kongres Techniki Dentystycznej Poznań
- Poradnik Technika
- Prawo i Finanse Techników
- Rejestracja na Kongres
- Rejestracja na kongres 2012
- Staż dla technika dentystycznego
- W laborze
Ankieta

- 01-02-2012
Warto, aby technik dentystyczny, który chce zdystansować konkurencję lub zdobyć więcej klientów, zastanowił się nad uruchomieniem strony internetowej pracowni, którą prowadzi. Internet to bardzo praktyczne i użyteczne narzędzie do ogłaszania światu swojego istnienia i do zdobywania klientów. Oto kilka niekwestionowanych zalet tego medium, dzięki którym prowadzony biznes może odnieść sporo korzyści:
-
Wykonanie i utrzymanie strony internetowej nie jest drogie, a na pewno jest dużo bardziej praktyczne, niżeli działania promocyjno – informacyjne, które podejmuje się w obszarze mediów tradycyjnych.
-
Zawarte na stronie internetowej informacje są dostępne natychmiast po wybraniu przez internautę strony z katalogu wyszukiwarki. Internauta w czasie zdecydowanie krótszym i przy dużo niższych kosztach niż w sytuacji, kiedy korzystałby z telefonu lub poświęcał czas i energię na szukanie informacji w prasie, książkach telefonicznych albo korzystał z tzw. poczty pantoflowej, zyskuje wszystkie niezbędne dane dotyczące profilu działalności firmy, stosowanych technologii, oferowanych usług, czasem cen. Natychmiast też dostaje dostęp do danych teleadresowych bezpośrednio do firmy. To pomaga w nawiązaniu szybkiego kontaktu i w ustaleniu szczegółów współpracy.
-
Na stronie internetowej można umieścić informacje w dowolnym języku świata, nie ponosząc przy tym zbyt wysokich kosztów. Tym samym można ofertę skierować nie tylko do klientów z rodzinnego kraju, ale także postawić na zdobycie klientów z innych krajów i na zysk z turystyki stomatologicznej.
-
Strona internetowa może być tylko krótką wizytówką firmy, ale też może sama w sobie być reklamą dla jakości usług oferowanych przez technika. Można bowiem na stronie umieścić np. skany posiadanych certyfikatów i dyplomów, które będą potwierdzać zdobyte umiejętności. Takie działanie zwiększa wiarygodność firmy oraz wpływa na wzrost zainteresowania internautów, którzy poszukują specjalistów zapewniających wysoką jakość usług.
-
Strona internetowa daje się łatwo modyfikować. Dzięki temu można na bieżąco informować o swoich sukcesach, rozwoju firmy, zmianach lokalizacji pracowni, zdobyciu nowych certyfikatów, czy też nawet założyć swój serwis, w którym będzie się umieszczać najbardziej interesujące wiadomości z dziedziny protetyki. Dla odwiedzającego stronę internauty aktualizowany serwis dostarcza informacji o tym, że strona „żyje”, zatem firma również działa, a jej właściciel podąża za nowoczesnymi rozwiązaniami.
Źródło: Opracowanie własne